Συχνές Ερωτήσεις – Απαντήσεις

Ναι μπορείτε να παραγγείλετε μέσω τηλεφώνου, καλώντας στο κατάστημά μας στο τηλέφωνο 210 4328306 στις ώρες λειτουργίας του καταστήματος.
Μπορείτε να μας καλέσετε στο κατάστημά μας στο τηλέφωνο 210 4328306 ή να μας στείλετε email στο info@smarocosmetics.gr ή να μας στείλετε μήνυμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας.
Οι παραγγελίες παραδίδονται σε 3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που θα τη λάβουμε.
Το κόστος των μεταφορικών για παραγγελία μέχρι και 3 κιλά είναι 3 ευρώ. Αν η παραγγελία υπερβαίνει τα 3 κιλά τότε για κάθε κιλό επιπλέον προστίθεται στο κόστος 1 ευρώ. Πχ. Για παραγγελία 5 κιλών το κόστος το μεταφορικών είναι 5 ευρώ.
Όταν το συνολικό ποσό της παραγγελίας υπερβαίνει τα 60 ευρώ και το βάρος της είναι μέχρι 3 κιλά τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Αν η παραγγελία υπερβαίνει τα 3 κιλά τότε για κάθε κιλό επιπλέον προστίθεται στο κόστος 1 ευρώ. Πχ. Για παραγγελία 5 κιλών το κόστος το μεταφορικών είναι 2 ευρώ.
Το κόστος στην πληρωμή της παραγγελίας με αντικαταβολή είναι 2 ευρώ. Όταν το συνολικό ποσό της παραγγελίας υπερβαίνει τα 60 ευρώ τότε η πληρωμή με αντικαταβολή είναι δωρεάν.
Αποστέλλουμε παραγγελίες σε όλη την Ελλάδα!
Οι αποστολές των παραγγελιών πραγματοποιούνται αποκλειστικά από την εταιρεία ΕΛΤΑ courier. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε από άλλη εταιρεία courier, τότε θα πρέπει:
• Να ενημερώσετε εσείς την εταιρεία courier που επιθυμείτε για την παραλαβή της παραγγελίας από το κατάστημα Σμαρώ και την μεταφορά της στο χώρο σας.
• Να έχετε εξοφλήσει την παραγγελία κατά την ολοκλήρωσή της ή να εξοφλήσει ο courier που θα την παραλάβει.
• Να αναφέρετε το αίτημά σας στις παρατηρήσεις της παραγγελίας.
Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:
• Με Τραπεζική Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα.
• Με Viva Wallet.
• Με αντικαταβολή.
Αν δεν βρίσκετε το προϊόν που ψάχνετε τότε επικοινωνήστε μαζί μας. Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.
Απολύτως. Όταν αγοράζετε μέσω πιστωτικής κάρτας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, οι πληροφορίες που δίνετε επεξεργάζονται απευθείας από την Viva Wallet. Εμείς δεν έχουμε καμία πρόσβαση στον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας. Τα μόνα προσωπικά στοιχεία που αποθηκεύουμε είναι εκείνα που μας επιτρέπουν να επικοινωνούμε μαζί σας και να διευκολύνουμε τις αγορές σας (ονοματεπώνυμο, ταχυδρομική διεύθυνση, email, κ.λπ.). Προστατεύουμε τα στοιχεία αυτά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, από πλευράς τεχνολογίας και φυσικής πρόσβασης.
Κάνετε κλικ στην επιλογή ‘Λογαριασμός’ του μενού και συμπληρώνετε τα στοιχεία σας στην ενότητα ‘Εγγραφή’. Στην συνέχεια κάνετε κλικ στο κουμπί ‘Εγγραφή’ και ο λογαριασμός σας είναι έτοιμος!
Συνδέεστε στον Λογαριασμό και στην συνέχεια κάνετε κλικ στην επιλογή ‘Στοιχεία Λογαριασμού’ στο μενού στα δεξιά της σελίδας. Κάνετε τις αλλαγές που επιθυμείτε και στη συνέχεια κάνετε κλικ στο κουμπί ‘Αποθήκευση Αλλαγών’. Για να αλλάξετε διεύθυνση χρέωσης ή αποστολής τότε κάνετε κλικ στην επιλογή ‘Διευθύνσεις’, κάνετε κλικ στο κουμπί δίπλα από την αντίστοιχη ενότητα διεύθυνσης και μετά κάνετε κλικ στο κουμπί ‘Αποθήκευση Διεύθυνσης’.
Για να κάνετε μία παραγγελία θα πρέπει να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:
• Να προσθέσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι αγορών.
• Να επιλέξετε αν θα ολοκληρώσετε την παραγγελία είτε με σύνδεση στον λογαριασμό σας είτε ως ‘Eπισκέπτης’. Στη δεύτερη περίπτωση συμπληρώνετε τα προσωπικά σας στοιχεία στις φόρμες ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
• Να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής.
Όχι δεν είναι υποχρεωτική! Μπορείτε να καταχωρήσετε την παραγγελία σας είτε με τον δικό σας λογαριασμό είτε ως ‘Eπισκέπτης’. Στην περίπτωση που δημιουργήσετε τον δικό σας λογαριασμό θα έχετε τα στοιχεία καταχωρημένα για κάθε παραγγελία που θέλετε να ολοκληρώσετε. Με αυτόν τον τρόπο η ολοκλήρωση της παραγγελίας είναι γρηγορότερη. Επίσης μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας.
Μπορείτε να βρείτε ένα προϊόν με τους εξής τρόπους:
• Μέσω του μενού, επιλέγοντας ‘Προϊόντα’ και στη συνέχεια την κατηγορία ή την μάρκα που επιθυμείτε.
• Μέσω της αναζήτησης που βρίσκεται στο πάνω μέρος της σελίδας.
Ναι, οι τιμές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24%.
Όχι δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής προϊόντων μετά την παραλαβή τους. Η παραγγελία μπορεί να τροποποιηθεί μόνο κατά τη διάρκεια που παραμένει στο κατάστημα.
Στην περίπτωση κατεστραμμένης ή παραποιημένης συσκευασίας γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με τα έξοδα να επιβαρύνουν τον πελάτη.
Εάν επιθυμείτε συνεργασία καλέστε στο κατάστημά στο τηλέφωνο 210 4328306 μας και μιλήστε με τον υπεύθυνο.